Data e postimit: 2015-01-13 16:35:01
Lexime: 5066
E ffshehta e keshtjelles se zeZ
Lloji: Tregime per femije
Tema: Flet per disa femij qe zbulojne nje keshtjelles te banueshme nga fantazmat
Autori: Lili
Shkolla: Avni rrustemi
Klasa: 9a
Qyteti: Sarand
E-mail: angesa-43@hotmal.com


Nje keshtjelles e zes ne nje fshat u zbulua nga disa femij

Vepra te ngjashme
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Arusha e Uritur Arusha cdo ditë Rronte për mrekulli Hante mjaltë n'qyp t'zi Vec një ditë pa ushqim mbeti Iu sos mjalti Mish askund s'gjeti Lart e poshtë Ajo brodhi Barkun e thatë dot se ngopi Dhe ...
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi behet fjale per Dimri te gjithe femijet gezohen..
Shkoj vjeshta dhe erdh dimri, Femijet kenaqen per kete vit, Shume femij me saje dhe skija, Lozin dite e nate. Vishni trashte shume, Prinderit e gezuar gjithmone, Gjithmone per femijen e vet, Lozin me femij me shume.... Dimri i Vitit 2017, Esh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: edmond tupja · Lloji: Analize letrare · Tema: teks informativ
teks informativ per femij
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: anejzzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: viti i ri
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
Autori: Otakugirl · Lloji: Ese filozofike · Tema: Teknologjia
Ky esht nje term i perdorur gjeresisht kto vitet e fundit per te qe njerzit ndodhen aq larg sa edhe afer vetem nepermjet internetit dhe rrjeteve te ndryshme sociale.Filozofi dhe profesori i letersise Angleza ,kanadezi Marshall Mc Luhan ne vitin 1962 pati ...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Ese informuese · Tema: ATDHEU
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja? ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi me tregon se sa njerze ikin naga atdheu,ata ikin me autobus,taxi e me qfare mundesie te ken . kjo me vjen per te qare sepse nje dite vendi i tyre do jete b...




Komentet e fundit!

Emri: erblina
Email: er_blina@hotmail.com
Komenti: 😡

Emri: Dren
Email: Dren_morina21@hotlail.com
Komenti:

Emri: anonim
Email: gezim.muhaj@icloud.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com